Drámaajánló: Prosecutor Princess (2010)

Imádom a cipőket. De tényleg! A szép cipőket, mert a különlegesen szép cipők, szép helyekre juttatják el az embert. Ez a mondat Még a Boys Over Flowers-ben is elhangzik. Az, hogy megnéztem ezt a sorozatot, annak köszönhető, hogy mikor belenéztem, ezt láttam: Egy ügyvédjelölt "kifutócipőben" veszi át a diplomáját! Ó, szép cipő! 

A cipő, amit biztos nem diplomaátvételre terveztek ( A Kép forrása)

Csak belelestem, látom, letipeg egy csajszi nem akármilyen sarkokkal. Na, gondolom, apuci elkényeztetett lánya. Ismerős plot. Tovább tekerem! Egy sípályára tart  Ma Hye-ri, ( így hívják a lelkem), és azért, hogy ezt megtehesse, még a gyakornoki program megkezdése alól is kibújik, jó kis alibivel. Ez a lány, aztán nagyon szerethet síelni! Persze aztán kiderül, hogy egy divataukcióra megy,ahol egy Grace-cipő megszerzése minden vágya. Csakhogy közben, kirabolják, nincs hol aludnia, mert egy(Jóképű!) pasi költözött oda, kidurrannak a kocsija kerekei és a cipőt is elhappolják végül tőle. 

A (Jóképű!) pasi furcsamód beengedi a szobába, holott egy lányra vár. Hm. Felettébb különös! Ő vette meg a cipőt, az állítólagos lánynak. Ám az nem jön! Na igen, ezt tudjuk, mert biztos Ma Hye-rire várt. Már itt akkor majdnem feladnám a nézést, mert tudjuk mi jön ezután... De valamiért nézem tovább.

Egy felturbózott iroda és Ma Hye-ri/Kim So-Yeon (Forrás)

Ma Hye-rit nem különösebben érdekli a munkája, pontban hatkor lelép, mit sem törődve az ingyen túlórázó munkatársaival ( jó kis rámutatás, az ottani munkamorálra).  A jóképű Seo In-woo mindig feltűnik mellette, ott van, segíti, ezt a naív, cicababát. De most miért? Komolyan! Ez, már több, mint furcsa! A lány, hibát hibára halmoz, egyáltalán nem kedvelem, most már tényleg kikapcsolnám, amikor kiderül, hogy valójában kövér volt a drága, még az egyetem alatt, majd az anyja megelégelve a dolgot, kimondja az igazságot: két féle nő létezik a szép és vékony, és a csúnya, kövér, és ebből csak az egyik érvényesülhet. Tehát nincs kegyelem, 3 edző segítségével, komoly munkával lefogy!/ - újabb kritika a társadalomnak a nőkre nézve, hiszen az apa egy dekoratív, csinos nővel mulattja néha az időd.-/

Na, innentől kezdve nem bírtam abba hagyni, mert mindig jött valami meglepi, amire nem számítottam. Csak vitt tovább az események lendülete, persze, nem töretlenül. Volt hogy nevettem, volt, hogy rácsodálkoztam dolgokra, nahát, tényleg,  omo-omo mi a fene....és volt, hogy  utáltam a jóképűt...(annak ellenére, hogy volt zuhanyzós jelenete :) )

A (Jóképű) pasi /Park Si-Hoo / a kép forrása

A végére nagyon megtetszett, ezért ajánlom figyelmetekbe....

A sorozatról bővebben itt

Megtekinthető itt 

Adri~